Ahmed (Warehouse Supervisor)
Ahmed is een kandidaat met ruim 15 jaar leidinggevende ervaring in de logistieke sector. Hij heeft zich door de jaren heen ontwikkeld van Teamleider tot een ervaren Supervisor. Ahmed heeft bij enkele gerenommeerde logistieke dienstverleners gewerkt en hij heeft zich overal stapsgewijs verder ontwikkeld. Zo heeft hij ervaring met direct en indirect aansturen van collega's, het implementeren en optimaliseren van warehouse processen en Warehouse Management Systemen. Ahmed ervaart een mismatch met de organisatiecultuur bij zijn huidige werkgever, vandaar dat hij op zoek is naar een nieuwe uitdaging.
Ahmed gaat goed om met stress, juist wanneer hij onder druk staat komt hij tot de beste prestaties. Hij is communicatief sterk en door zijn coachende leiderschapsstijl weet hij collega's mee te krijgen in veranderingen. Verder heeft Ahmed ervaring met het samenstellen van sterke teams. Hij vindt het belangrijk dat collega's op een redelijke manier met elkaar omgaan en hij zorgt ervoor dat medewerkers gewaardeerd worden. Ahmed is analytisch sterk en hij werkt graag met behulp van cijfers en KPI’s. “Meten is weten” is een gezegde dat hij dagelijks in de praktijk brengt. Ahmed is een energieke kandidaat met een operationeel praktische instelling.
Ahmed heeft een opzegtermijn van een maand en een salarisindicatie van € 3.500,- bruto per maand.
Werkzaamheden
- Zelfstandig verantwoordelijk voor het optimaal runnen van het account binnen het warehouse
- Direct aansturen van 2 teamleiders en indirect 40 tot 45 warehousemedewerkers op de afdelingen
- Inbound
- Outbound
- VAS
- Op basis van de KPI’s waarborgen van de werkvoorraad en afstemmen van de bezetting
- Controleren en analyseren van de logistieke processen en het verbeteren van de efficientie en effectiviteit
- Het continu optimaliseren van de operationele en administratieve proces flows
- Begeleiden implementatie nieuw Warehouse Management Systeem
- Vier keer per jaar uitvoeren van de GWO en een keer per jaar Kaizen uitvoeren
- Deelnemen aan projectteams: continuous improvement & 5S
- Voeren van functionerings-, sollicitatie- en beoordelingsgesprekken
- Verantwoordelijke voor het correct verwerken van de uren
- Ziekteverzuim in Verzuimsignaal registreren en acties uitvoeren/opvolgen indien nodig.
- Waarbij ook eens in de 3 maanden overleg met de bedrijfsarts en casussen bespreken